Vyhledávání

find_text


Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis odešlete zboží na adresu:

ELEKTRO KAMIK - Petr Kamermeier, areál ESB - budova č.19, Vídeňská 99, Brno, 639 00.

Ideální doručení je přes DPD - objednávka ZDE .

Pokud to jinak nejde, NEPOUŽÍVEJTE Českou poštu. Ta většinou balík nedoručí a napíše obligátně "adresát nezastižen" Pro odeslání zásilek použijte DPD

POZOR: velké spotřebiče(pračka, sušička, lednice, myčka, velké TV atd) se nikam neposílají, ale po zavolání servisu přijede technik k vám.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a popis závady

Jak postupovat když…

1. Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu! Zboží prosím nepřebírejte, zaneste poznámku do přepravního listu a nechte řidiče, aby jej odvezl zpět do skladu, kde bude zboží zkontrolováno.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás o této skutečnosti nejpozději následující pracovní den informovat a to prostřednictvím e-mailu kamik@elektro-kamik.cz. Na tento email zašlete popis poškození, fotografie a to včetně obalového materiálu (vnější obal krabice, její výplň, polystyren a případný balící materiál jako je bublinková a smršťovací fólie).
V případě pozdějšího nahlášení škody, nemusí být na tuto reklamaci brán zřetel.

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti emailem na adresu kamik@elektro-kamik.cz . 
 

Jak postupovat při uplatnění reklamace v záruční lhůtě

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
 
V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
 
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
Na dárky, které jsou poskytovány k výrobkům zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a tedy u nás reklamovat. 
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Na zboží zakoupené jako kupující - podnikatel, tedy v rámci podnikatelské činnosti na IČO, se nevztahuje lhůta na vyřízení reklamace 30ti dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace bude vyřízena v bez zbytečného odkladu v přiměřené lhůte.
 
V případě, že se vrací peníze, budou vám zaslány na vámi uvedený bankovní účet a to i v případě, kdy úhrada byla provedena platební kartou.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Maximální lhůta pro vrácení platby je 30 dnů.
 

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list emailem na adresu kamik@elektro-kamik.cz 
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat. 
 

 


1.8.2011 Původ zboží u ELEKTRO KAMIK
více zde
20.7.2018 uzavírka objednávek
více zde
13.4.2017 Braun Garance vrácení peněz 100 dní

více zde

6.02.2017 změna způsobů plateb za zboží

více zde

21.7.2017 Uloženka - omezení způsobů plateb
více zde

Pokud není uvedeno jinak, veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH. Obrázky mohou být pouze ilustrativní. Provozovatel si vyhrazuje právo změny cen zboží, služeb, nebo jiných údajů bez předchozího upozornění.
Copyright © 2009 Petr Kamermeier.

   Logo    P.A.M.M. nábytek – Pavel Lipenský